wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego określa zasady składania zamówień, sprzedaży, wysyłki, gwarancji oraz zwrotu towarów.

1. Informacje o firmie:
Sklep internetowy działający pod adresem www.inter24.pl prowadzony jest przez firmę:
INTER-ELECTRONIC Sebastian Laskowski
ul. Abrahama 27, 81-366 Gdynia
NIP: 5861520554
Regon: 191127927
Numer ewidencyjny działalności gospodarczej: 41171
Telefon: 508 504 502 ; 58 6206155
e-mail: sklep@inter24.pl
Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A. Nr: 97 1090 1102 0000 0001 4300 7688

2. Towary:
Wszystkie oferowane towary w naszym sklepie pochodzą wyłącznie od Polskich dystrybutorów.
Są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. Do wszystkich produktów wystawiany jest dokument sprzedaży - paragon fiskalny domyślnie lub faktura vat na życzenie klienta.

3. Opisy i zdjęcia:
Wszystkie opisy, dane techniczne pochodzą z informacji jawnych udostępnionych przez producenta i mogą zostać zmienione bez wcześniejszej informacji. Zdjęcia stanowią wyłącznie charakter poglądowy i mogą się nieznacznie różnić np.: odcieniem, opakowaniem (w przypadku zmian producenta) jednak nie mają wpływu na przedmiot oraz jego użytkowanie.

4. Ceny:
Wszystkie podane ceny w naszym sklepie są cenami brutto. Ceny związane są z jednostką miary która widnieje przy każdym towarze.

5. Składanie zamówień:
Zamówienia przyjmujemy poprzez sklep internetowy www.inter24.pl 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, telefonicznie 508 504 502 lub osobiście w naszej firmie w godzinach pracy.
Wysyłka towaru potwierdzonego dostępnością następuje przeważnie w ciągu 24h od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie dostępność określona jest indywidualne przy produktach. Wszystkie zamówienia składane w soboty oraz dni wolne od pracy realizowane są następnego dnia roboczego.
W celu dokonania zakupu należy umieścić wybrane produkty w koszyku, a następnie przejść do pola logowania lub zakupu bez opcji logowania. Należy pamiętać aby podać pełne dane adresowe oraz numer telefonu.

6. Sposób dostawy oraz płatności:
Cena oraz rodzaj przesyłki widoczne są przy składaniu zamówienia.
Dostępne formy to przesyłka kurierska adresowana bezpośrednio do adresata oraz przesyłka do Paczkomatu nadawana jest na adres paczkomatu wskazany przy składaniu zamówień. Wszystkie przesyłki realizowane są przez firmę kurierską InPost.
Czas doręczenia przez firmę kurierską InPost wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy.

Formy płatności to przedpłata na nasze konto realizowana poprzez szybkie płatności online, bezpośrednio na nasz rachunek bankowy lub pobranie płatne przy odbiorze przesyłki. Cena przesyłki naliczana jest w trakcie składania zamówienia i wiąże się z wagą towaru oraz formą płatności. Wartość przesyłki wyświetlana jest w trakcie składania zamówienia. Ceny przesyłek są cenami brutto zawierającymi 23% podatek VAT.

7. Gwarancja i serwis:
Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. Szczegóły dotyczące okresu gwarancji podane są zawsze w opisie danego towaru, a jeżeli nie podano to wynosi ona 24 miesiące.

W momencie wystąpienia usterki podczas użytkowania prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji. Produkty do których została dostarczona oryginalna karta gwarancyjna producenta można reklamować we wszystkich autoryzowanych punktach serwisowych, podanych punktach przyjęć lub bezpośrednio w serwisie centralnym. W pozostałych przypadkach wszystkie usterki należy zgłaszać do naszej firmy jako sprzedawcy towaru. Wadliwy produkt należy odesłać bezpośrednio na adres naszej firmy. Odsyłany produkt powinien zawierać dane kontaktowe klienta, opis występującej usterki, gwarancję producenta jeśli została dostarczona.

Reklamacje uzasadnione będą rozpatrywane w terminie 14 dni i odesłane na nasz koszt. Jeżeli naprawa jest niemożliwa z naszej strony, a towaru nie posiadamy możemy zaproponować wymianę na podobny lub dokonamy zwrotu produktu.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu produktu wykryjesz w min jakieś wady techniczne lub że został on uszkodzony w sposób mechaniczny podczas dostawy skontaktuj się bezzwłocznie z nami, a my ustalimy szczegóły postępowania reklamacyjnego. Jeżeli stwierdzicie Państwo przy odbiorze uszkodzenie mechaniczne opakowania prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem w obecności pracownika firmy kurierskiej.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.

8. Zwrot towaru:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, w przypadku sprzedaży konsumenckiej z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Towar należy dostarczyć do naszego punktu w stanie fabrycznym, ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami.
W przypadku gdy Konsument korzystał z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy o czym mówi Art 34 ustawy o prawach konsumenta „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.”
Towar należy odesłać na adres naszej firmy na swój koszt.
Towar należy zabezpieczyć odpowiednio na czas wysyłki, aby nie uległ uszkodzeniu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia produktu.
Zwrot środków następuje nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA W SKLEPIE INTERNETOWYM
WWW.INTER24.PL
OZNACZA AKCEPTACJĄ POSTANOWIEŃ REGULAMINU
 

Skargi oraz uwagi dotyczące jakości obsługi sklepu prosimy składać w formie pisemnej na adres mailowy naszego sklepu – sklep@inter24.pl


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl